CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 24, 2012

Mimpi

Salam..

Satu pagi Ahad yg lalu, aku terjaga dari tidur.. Selalu tu kalau bangun tidur, biasa2 je.. Tp pagi tu aku rasa lain sangat.. Aku teringat yg aku dah tengok baju bersanding aku yang aku tempah dengan Kak Zetty. MasyaAllah!!!! Sangat2 tak lawa oke! Sebab tu la aku sedih bila bangun dari tidur tu.. Dah la kaler tak sama langsung dengan apa yang aku rancang. Patutnya ada cutting ala2 baju saloma. Kembang kat bawah, ketat tang pinggul.. Leher baju macam baju kawin Kate Middleton. Tapi aku dapat kaler lain, cutting lurus, n leher ade la rupa sikit macam baju Kate tu.. Aduhaii... Yang paling menyedihkan tu, kenapa perlu letak dua bijik bulb lampu kat pinggang baju tu?? Dah macam buah pinggang tersembul je aku tengok! Adakah fungsi nya sebagai menerangi perjalanan utk ke pelamin? Kenduri aku belah siang. Tak sesuai ada lampu bulb lampu camtu. Yang herannya, ape motif nya letak bulb lampu mcam tu?? Haaihh! Seramm je.. Tapi syukur Alhamdulillah.. Itu semua MIMPI aka MAINAN TIDUR!! Alahhh~ :D


Esoknya aku cerita kat mak ayah aku pasal mimpi tu.. Ape lagi, pecah ketawa la dorg! Huhuhu.. Tibe2 ayah menyampuk, tu pasal bulb lampu tu, mesti sebab malam sebelum tu aku beriye marah anak buah aku si Daniel tu main lampu. Lampu yg utk org membaca kat meja belajar tu.. Huhuh.. Padan muke aku! Sampai bawak ke mimpi. Lepas tu, aku tak sabar sangat tunggu baju sanding yg tempah kat kak Zetty tu siap.. Huhuhu..

Bawak bersabar ye hati.. :)

* sementara tunggu baju nikah dan baju sanding tu siap sepenuhnya, apa kata aku siapkan dlu barang2 hantaran yang belum siap tu. huhuhu~

0 comments:

Post a Comment